Khamis, 26 April 2012

My Story

Saya,mohammad aiful faiz bin hasyim,saya berketurunan jawa indonesia,tetapi menjadi penduduk malaysia,
ini ialah gambar di indonesia pada 16/12/2011,saya bercuti disana kerana saya cuti sekolah,jadi saya balik ke kampung halaman untuk menziarahi,atuk,dan saudara mara disana.saya sangat seronok disana kerana saya mempunyai sahabat yang sangat setia dan selalu menolong saya beliau adalah mukhlasin dia merupakan sahabat saya dari saya darjah tiga sampai lah sekarang,kami sangat lah rapat seperti adik beradik.di kampung saya sangat lah suka kerana banyak yang tak ada di malaysia berbanding di kampung saya,saya rasa bersyukur dapat pergi dan mempunyai kampung halaman disana.saya harap saya akan dapat balik kampung untuk tahun hadapan kerana sekarang saya tengah sibuk kuliah disini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan